MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » PENGEDAR SHAKLEE UM & PETALING JAYA

PENGEDAR SHAKLEE UM & PETALING JAYA

Written By Unknown on Friday 30 May 2014 | 16:56

Assalamualaikum...

Khas untuk anda yg tinggal di sekitar Universiti Malaya dan Petaling Jaya, saya adalah pengedar Shaklee di sekitar Universiti Malaya dan Petaling Jaya [Shaklee ID: 920523]. Saya sendiri merupakan pengguna produk Shaklee sejak tahun 2012 & telah jatuh cinta pada Shaklee. Menyedari keberkesanan & kebaikan produk Shaklee, saya berhasrat untuk berkongsi dengan anda semua kebaikannya.


Jika anda ingin stok yang cepat atau COD, saya boleh menghantar terus ke depan pintu rumah anda. Selain itu, anda juga boleh ke rumah saya di Hadapan PPUM. Konsultasi PERCUMA disediakan EKSKLUSIF untuk anda yang menjadi pelanggan saya.



Untuk alamat penuh boleh hubungi saya:

HANA AZLEEN AMIRUDDIN

Wassap/SMS
: 012-2365414
Wechat: hannasaufee

Email: hanna.azleen@gmail.com







0 comments:

Post a Comment

Popular Posts