MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » TIPS UNTUK KAKI SHOPING

TIPS UNTUK KAKI SHOPING

Written By Unknown on Friday 4 April 2014 | 12:00

Hye..
Just nak share ngn u ols semua apa yang saya baca.
Tajuk die... Tips Psikologi terbaik untuk kurang membeli belah.


Husband saya kaki shoping - kalah saya  :(

Ok 
1 - Pakai kasut tumit tinggi
2 - Ambil masa untuk berfikir
3 - Hadkan kedai yang perlu dikunjungi
4 - Jangan terus mencari kedai yang menawarkan harga terendah
5 - Jangan jadikan pekerja kedai sebagai teman
6 - Tinggalkan kad kredit di rumah



Tapikan.... nowdays orang shopping online jer.. mcm2 medium ade kan..
Instagram ada, FB ada, Twitter ada semua lah..




Saya memang xterlepas daripada perkara ni dan yang selalu saya shoping kt mana tau, nak tau?

Dekat...
Shaklee2u macam M2U plak kan..
Yeay! shoping vitamin untuk customer-customer kesayangan saya.




Ok lah.
Jupe di next entry k.





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts