MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » PERUBAHAN HORMON SAYA

PERUBAHAN HORMON SAYA

Written By Unknown on Tuesday 1 April 2014 | 11:53

Assallammualaikum readers... hye!
Masyaallah rasa cm lama lah x update blog nih. Bizi la sayangs!
Duk setelkan kerja-kerja hakiki kt ofis tuh. pulun buat report and update payment.
Sampai rasa stress sangat and tgk lah gambar kt bawah tuh...
Ngeri tengok muka sendiri..
Bila dah jadi cmni saya stop dulu pengambilan supplemen Shaklee cinta hati saya tuh.

Rasa nye pelbagai faktor yang mengundang kejadian ini. hahahah skema nak mam..


Antara faktor yang dikenalpasti:
1. Stop injection non pregnant
2. Perubahan hormon yang memuncak - haaa gitu...
3. Stress ngn keje kt ofis
4. Pemakaian alat mekap dalam masa yang terlalu lama
5. Cuaca panas

Cara saya atasi?
Macam-macam cara. produk pencuci muka pon bertukar-tukar.
Sekarang ni pakai produk yang mak saya recomment kan.
So far so good. Saya kena rajin la pakai. Huhu.... nak muka licin cm dulu..

Klah... nanti saya update lg k perkembangan jerawat-jerawat halus nih.
hahahhaa

geli weh!

xoxo
Hana Yang Gigih Gagah Perkasa

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts