MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » Omega Guard bantu selesaikan masalah LEMAK TEPU

Omega Guard bantu selesaikan masalah LEMAK TEPU

Written By Unknown on Wednesday 11 December 2013 | 16:58




Hye readers!
Masih topik Omega Guard by Shaklee.. almaklumlah promosi Disember masih on ni.rugi pulak rasanya kalau xhebahkan.. beli 6 percuma 1 tau...
Sangat-sangat berbaloi!

Untuk makluman semua readers kesayangan hamba, nak kurus dgn Shaklee boleh consume Lecithin or Omega Guard. pilihan terletak di tangan anda.

Omega Guard tidak mengemulsi lemak tetapi fungsi minyak ikan membantu pembakaran lemak yang termendap.
Macamana Omega Guard bantu pembakaran lemak?
Ok. Seperti gambar di atas, fungsi Omega-3 melancarkan perjalanan darah ke otot ketika bersenam / pergerakan fizikal. Maka lebih banyak pembakaran lemak akan berlaku.

Selain itu, Omega juga:
* menghalang penghasilan hormon cortisole yang menggalakkan penyimpanan lemak
* memperbaiki kadar gula dalam darah - jadi ia beri lebih tenaga utk kita bersenam
* menambah kadar penghasilan Serotonin - kimia otak yang buat kita rasa kenyang so, bolehlah control makan.

sumber: crdt to Vitamin Suci

Saya pun mmg consume Omega ni sebab dgn cara ini saya dapat berpeluh-peluh. kalau nk harap bersenam mmg agk sukar untuk dilaksanakan. Apa yg saya buat? Saya balik kerja jalan kaki ke stesen LRT. Ofis di Medan Tuanku, dengan gigih saya berjalan kaki ke Masjid Jamek. Dari Masjid Jamek naik tren lah ke stesen Taman Jaya. Atleast masa berjalan kaki tu saya berpeluh dan menggerakkan anggota badan sepenuhnya. Selain tu, kalau dekat ofis rajen-rajen lah naik tangga. Ofis pun 4 tingkat jer, jadi xsalah pun naik tangga.hehehhe

Nak order?
Nak konsultasi percuma?
Nak nasihat?
Nak harga ahli? - Jom join Shaklee

sms|whatsapp Hana: 012-2365414
emel| hanna.azleen@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts