MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Style it with Hijab

Style it with Hijab

Written By Unknown on Saturday 31 August 2013 | 19:06

Assallammualaikum readers! Hye...

Lately ramai yang tny mcm mana saya pki hijab. Hijab ni mcm shawl tp die lebar dan panjang n agak nipis. Shawl de yg jenis tebal tuh sesuai utk balut badan ms sejuk. weee... Pic kt bawah ni antara cara sy menggayakan shawl. ada yg suruh ajar pakai tp masih belum berkesempatan lagi. nanti kita bukak kelas ye. (especially to my ofismate). Seingat saya la start pki shawl hijab ni sejak saya mengandungkan SaufeeRizqy. Lepas bersalin lagi kerap paki sebab nye bila kite dah ada baby ni byk kena jaga. kalau paki tudung biasa nk kena pki kerongsang tuh semua.kadang-kadang dukung baby letak plak die lentok kt bahu kn so takut la terkena kerongsang tu. senang la pki shawl/hijab ni.pki 1 pin jer. senang kn?
Summore bile pki hijab ia menutupi bhgn dada wanita. saya ni breastfeedmother. masih ye. hehheee so senang la nk kaver klu tgh feeding baby in public. Breastfeeding yg amat senang.








Bile orang tny cmne saya pakai, saya jawab belajar dkt youtube jer. tp belum sempat nk ajar org lg.
Ok entry kali ni saya upload skali Youtube yg selalu saya refer so that u ols boleh belajar sekali k.







Ok dah tengok dah? hope dapat membantu... nk live tutorial nnt saya buat ye (utk ofismate kesayangan). weee.... 

ok item yang kena ada untuk pki wide hijab / shawl:
1. Shawl
2. Inner neck / inner
3. Pin peniti
4. Kerongsang 1

Selamat mencuba!

XOXO




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts