MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Hari Raya Hari yang Gembira

Hari Raya Hari yang Gembira

Written By Unknown on Tuesday 13 August 2013 | 10:55

Assallammualaikum ... Hye u Olls! Hye readers!

Macam mana raya u ols semua? balik kampung x? meriah x? banyak x dpt duit raya?
haaaa.... amik kau byk soalan saya.hehehhee

Raya saya biasa-biasa shj... saya beraya di Rembau bersama famili belah emak. meriah dan happening. nnt sy upload gmbr raya ok. oh ye! anak pempuan saya dtg beraya dgn kami sekeluarga. Gamat! si abang plak moody cz xckup tido.si adik nk ajak bermain. apa-apa pun anak mama comel belaka.

Jom layan gambar raya

die dah ajak keluar dah

Famili kecik saya

die buat hal dah

anak pempuan & anak lelaki saya

famili besar saya


adik beradik



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts