MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Teruja dengan Cinch Energy Tea Mix dari Shaklee

Teruja dengan Cinch Energy Tea Mix dari Shaklee

Written By Unknown on Thursday 25 July 2013 | 15:27

Assallammualaikum readers semua!

Lately saya agk kepenatan.xtau kenapa.kalau tidurkan saufeerizqy dengan saya pon tidur jugak.aduh... rasa rugi pulak. huhu. Lately juga asyik dgr upline-upline amik Cinch Energy Tea Mix leh berjaga sampai time sahur. jadi saya teruja nk try maka saya pun order! Taddaaaa.... order semalam arini smpi da brg.

Ok so kejap lg nk berbuka boleh bancuh dan minum supaya tidak LAYU.... 





Keistimewaan Cinch Energy Tea Mix Shaklee

Cinch Energy Tea Mix ini diambil bersama-sama dengan Cinch Shake Mix Shaklee dan produk-produk untuk tujuan pelangsingan lain yang telah dicadangkan oleh Shaklee. 
Energy Tea Mix dapat diminum sebagai snek ataupun minuman ringan waktu petang terutamanya bagi penggemar teh. 
Energy Tea Mix Shaklee adalah kurang gula dan semestinya sangat bagus untuk kesihatan. 
Selain itu, keistimewaan Enerygy Tea Mix ini ialah:
Selamat dan merupakan penggalak tenaga semulajadi
Ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
Pilihan alternatif terbaik menggantikan kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh
Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

untuk order boleh cepat-cepat contact saya:
sms/call/whatsapp: 012-2365414
FB: FB HANA









0 comments:

Post a Comment

Popular Posts