MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Saya Si Ibu Berkerjaya..

Saya Si Ibu Berkerjaya..

Written By Unknown on Saturday 25 May 2013 | 23:14

Selamat malam wahai kenalan saya yg disayangi..

Baru balik dr Midvalley. Masa kuar jalan2 td rmi plak yg bertanya psl set menyusu & xkurang gak yg tny  cmne nk buat stok susu. 1st thing Alhamdulillah dah ramai yg ada kesedaran untuk breastfeed anak mereka. Saya xyh tny lah.. Mmg akan selamanya berkempen untuk teruskan penyusuan susu ibu dikalangan ibu-ibu muda dan ibu bekerjaya. Hendak 1000 daya, xhendak 1000 dalih.


Tengok apa saya shopping td (gambar atas). xde dalam list pon tp bile tgk 50% dr harga asl & its Coleman brand so xpikir panjang terus amik & bayar. Lagipun biler pikir balik saya mmg akn menggunakannya. Walaupun skarang dah guna yang ni (gmbr bwh) utk bwk blik stok susu dr ofc ke rumah tp yg baru beli ni akn digunakan bile kena travel. Pasti! 


Aritu ada terbaca seorang ibu nih die xpercaya dgn supplement untuk banyyakkn susu, katanya supplement hanya utk beri tenaga berpanjangan. Xkisah lah.itu pandangan die... But then she still need supplement utk tenaga berpanjangan kn?? So maksudnya apa? Memang betul susu meriah sebab mindset positif kita, ketenangan jiwa kita, kegembiraan kita & tiada stress!.

Supplement dapat membantu selain usaha, doa & tawakal yg kita dah laksanakan. Saya xpaksa u ols nk mkn supplement ke tidak, nk mkn supplement brand apa ke.. Saya cuma share info & pengalaman diri yg mengamalkan Shaklee hampir setahun dan Shaklee telah wujud 50 tahun yg lalu... Ragu2 lagi ke dgn Shaklee? 

Bila saya cerita dgn mak saya yg saya join Shaklee, mak terus ckp Shaklee dr dulu lg dr zaman mak anak dara. Jadinya xperlu nk perkenalkan lg brand Shaklee. Hihihi....

Ibu-ibu, wanita berkerjaya, wanita suri rumah anda boleh mencuba dan mengamalkan supplement Shaklee dari set2 yang menarik seperti:
* Set A kesihatan optimum
* Set 3M - untuk ibu yang menyusukan
* Set D kecantikan dan kesuburan 
* Set F penjagaan dalaman wanita
* Set N hubungan suami isteri
* Set HOT kuruskan badan

Nak tahu apa yg best? 
Cepat Sms/Call/Whatsapp saya xkira dimana anda berada: 012-2365414
Emel: hanna.azleen@gmail.com
FB : Hana Azleen Amiruddin

Chaw! Xoxo




0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts