MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Keperluan Kalsium Seharian Kita Cukup Tak?

Keperluan Kalsium Seharian Kita Cukup Tak?

Written By Unknown on Thursday 23 May 2013 | 11:33

Kenapa saya makan Ostematrix Shaklee?

1. Sebab saya malas minum susu

2. Sebab saya ada masalah kaki kebas

3. Sebab saya mudah marah

4. Sebab saya ada masalah sembelit + trauma dgn jahitan Episiotomi masa bersalin setahun yg lepas.

5. Sebab saya masih menyusu badan anak saya - kalsium disalurkan kepada anak melalui susu ibu


pssttt : gigi anak saya hampir penuh da umur br setahun 4 bulan (cukup kalsium) tp mama malas gosok gigi dia jadinya rongak la gigi si anak. sorri baby.





-ni gmbr masa die 9 bulan




-ni gambar masa die 1y2mo gigi geraham bawah da start keluar



OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM:

Ostematrix mengandungi gabungan sempurna “batu bata-dan-mortar“ untuk membina tulang yang kuat dan sihat.

*1,000 mg (100% DV) kalsium unsur dari sumber alam semula jadi yang paling yang concentrated dan mudah diserap
*400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan membantu menguatkan tulang
*400 IU vitamin D (100% DV) untuk merangsang penyerapan kalsium
*Boron dalam jumlah yang disokong secara klinikal untuk membantu metabolisme tulang
*Vitamin K membantu mengikat mineral untuk membentuk tulang





Macam biasa kalau nk order & dapatkan konsultansi percuma & info boleh terus hubungi saya..:

Whatsapp/Sms/Call : 012 - 236 5414

Emel : hanna.azleen@gmail.com







0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts