MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , , » ALFALFA & ESP : MILKBOOSTER BUDGET

ALFALFA & ESP : MILKBOOSTER BUDGET

Written By Unknown on Wednesday 29 May 2013 | 17:31

Selamat petang semua!
Ada stori ni, td saya didatangi seorang rakan pejabat (tp lain jabatan). Dalam bulan ni kakak ni  byk tny saya berkenaan MILKBOOSTER & produk-produk kesihatan Shaklee. Rupanya ada kisahnya... Saya bangga & rasa hormat dgn kakak ni dengan usaha yang dia buat.

Kisahnya, kakak ni baru amik anak angkat dan berusaha untuk menyusukan anaknya dengan susu ibu. Pelbagai tips dan cara dia tny pada saya. Selagi ilmu yg saya ada tentang dunia penyusuan susu ibu, saya akan kongsikan. Alhamdulillah dari pemerhatian saya dia betul-betul berusaha dan membuat research, pelbagai info & teknik untuk menghasilkan susu ibu. (Kakak ni dah kahwin lama & tiada anak).

Peluang terbuka ni tidak akn saya lepaskan... 1 thing kakak ni mmg dah buat research psl Shaklee & Milkbooster. Saya berkongsi info & pengalaman saya sendiri dengan kakak ni. Dia terima dan dia yakin dia mampu bagi anak dia susu ibu walau dengan apa cara sekali pun. Saya senyum sendiri, sebab dah ramai ibu diluar sana especially yg bekerja mula sedar akan kelebihan susu ibu. Gigihnya seorang ibu kumpul stok susu untuk anak mereka, pengorbanan ibu tiada tandingnya. Saya terus promote pada kakak ni untuk consume ESP & Alfalfa sebagai makanan tambahan untuk memperbanyakkan susu. Tambah 1 lagi customer Allah beri rezeki lagi. :)



Apakah yang membuatkan kedua suplemen dari Shaklee ini begitu popular dan istimewa?? Adakah kedua-dua suplemen ini hanya bertindak sebagai Milkboostersemata-mata?? 
Tidak ya...ESP dan Alfalfa bukanlah sekadar Milkbooster sahaja ya tapi lebih dari itu. Pelbagai manfaat dan kesan positif yang boleh diperolehi daripada mengamalkan ESP dan Alfalfa ini baik untuk ibu dan juga baby. Sebelum itu, apa kata kita lihat secara ringkas ramuan hebat yang menjadikan ESP dan Alfalfa ini begitu istimewa dan dicintai ramai.

ESP
♥ ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Diperkaya dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
♥ Dihasilkan dari kacang soya yang paling berkualiti dan merupakan kacang soya "non-GMO". Oleh itu anda tidak perlu risau dengan pengambilan ESP kerana penggunaan kacang soya "non-GMO" tidak membawa mudarat.
♥ Indeks Glisemik (G.I) yg rendah menjadikan ia sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.
♥ Ia rendah lemak dan tiada kolesterol.
♥ 90% Protein Asli kerana telah diasingkan dari karbohidrat dan lemak dan ini secara tidak langsung dapat mengelakkan kembung.
♥ Dihasilkan dalam suhu yg rendah dan dicuci dgn air, bukannya alkohol untuk mengekalkan proteinnya. Ini adalah dibawah Identify Preserved Program (IPP).

ALFALFA
♥ Mendapat jolokan "Raja Segala Tumbuhan" kerana kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian.
♥ Alfalfa kaya dengan protein, asid amino, klorofil, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan pengambilan 10 biji Alfalfa Complex menyamai nutrisi segelas susu. 
♥ Merupakan tumbuhan herbal yang bersifat Galactogogoues (diambil dari perkataan Greek yang bermaksud "bahan penggalak susu"). Disebabkan itulah alfalfa sangat terkenal di kalangan ibu-ibu menyusu pada masa kini.
♥ Alfalfa Shaklee diformulasi dari Alfalfa yang paling tinggi grednya iaitu Medicago Sativa yang ditanam secara organik dan pemprosesannya dikawal ketat dari proses penanamannya sehinggalah ke proses penghasilan tabletnya.
♥ Terlalu banyak manfaat yang boleh diperolehi daripada pengamalan Alfalfa selain daripada milkbooster, antaranya berfungsi untuk mencuci darah, hati dan usus daripada toksin-toksin serta kolesterol. Juga bertindak melawan alergi seperti resdung, ekzema dan lain-lain.

Saya Independent Distributor Shaklee yang boleh membantu anda buat pilihan vitamin yg sesuai dengan harga berpatutan. Jangan segan-segan ye.

SMS/Call/Whatsapp saya : 012-2365414
Emel : hanna.azleen@gmail.com
FB : www.facebook.com/hana.a.amiruddin


0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts